Okulumuz Hakkında

Hayme Ana Anaokulu
Hürriyet Mah. 8015 Nolu Sok. No 3/1 Kahta ADIYAMAN
0416 725 50 74
0
https://kahtahaymeanaanaokulu.meb.k12.tr
 Fotoğrafı

VİZYON

Her öğrencinin iyi bir üst eğitim kurumuna yerleşmesini ve sosyal becerilerini geliştirmesini, toplumsal ve milli değerleri yaşamasını sağlamak, çocuklarımıza mutlu ve başarılı bireyler olma isteği ve yeteneğini kazandırmaktır

MİSYON

Çağdaşlığın, teknolojinin, toplumsal yardımlaşmanın, milli değerlerin egemen olmasını sağlamak, toplumun gelişmesine katkıda bulunacak ve üretici düşünebilecek insanlar yetiştirmek, çocuklarımızın kendine özgü niteliklerini yitirmeden eğitim almalarını sağlamaktır.

BAŞARILAR

Okulumuz 2016 yılında "Beyaz Bayrak" ödülü kazanmıştır. Okulumuz 2018 yılında "Beslenme Dostu Okul" ödülü kazanmıştır. Okulumuz "Veliler Örüyor Çocuklar Gülüyor" projesi ile yerel ve ulusal basında yer edinmiştir. Okulumuz 2020/2021 eğitim öğretim yılında okulum temiz belgesi almıştır. Okulumuz 2021/2022 eğitim öğretim yılında okulum temiz belgesi almıştır.
Derslik :3
Kütüphane Kitap Sayısı :1104
Öğretim Şekli :İkili öğretim

Öğretim Şekli

İkili öğretim

Ders Başlama ve Bitiş

Sabah Grubu: 07.30-12.30 Öğlen Grubu: 12.30-17.30

YABANCIDIL

ingilizce

Isınma Şekli

Doğalgaz

Servis Bilgisi

Sabah Grubu: 07.30-12.30 Öğlen Grubu: 12.30-17.30

Bağlantı

ADSL

İl ve İlçe Merkezine Uzaklık

Okulumuz ilçe merkezindedir. Adıyaman merkeze 30 km uzaktadır.

Yerleşim Yeri Bilgisi

Doğalgaz

Kontenjan Bilgileri

141

Okulun Sınav Başarı Durumu

-

Sportif Etkinlikler

Geleneksel oyunlar, unutulan oyunlar, bahçe oyunları ve sınıf içi oyunlar oynayan öğrencilerimiz her sabah, jimnastik ve sabah sporu yapmaktadır.

Bilimsel Etkinlikler

Öğretmenlerimiz dışında her hafta bir öğrencimiz sınıfında arkadaşlarına deney yapmaktadır.

Proje Çalışmaları

Sınıflarımız kendi içerisinde haftanın çocuğu projesi yapmaktadır.Aile katılımı çalışmalarız, şehir tanıtımı yapılmaktadır. Ayrıca çorap kardeşliği ve Ramazan Ayında erzak yardımı kampanyası da okulumuzda yürütülmektedir.